دفتر خدمات مسافرتی و زیارتی نیایش سیر قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران به پایان فیلمبرداری هفت قسمت از مستندی که درگرامیداشت شهدای فاجعه‌ِی منا است اشاره کرد و گفت: در آستانه‌ی اولین سالگرد این فاجعه مستند «سوره‌های سرخ منا» به کارگردانی امیرحسین میربابایی و به تهیه کنندگی رضا صبور که این روزها مراحل پایانی فیلمبرداری خود را در پیش دارد, قرار است برای سالگرد این فاجعه از شبکه‌ی 3 سیما و شبکه‌ی قرآن پخش شود.

رحیم قربانی گفت : این مجموعه مستند در مورد هفت شهید قرآنی با نام های حسن دانش از استان یزد، شهید محسن حاجی حسنی کارگر از شهر مشهد، شهید آیت الله مویدی قمی از استان قم، شهید محمد سعید سعیدی زاده، شهید امین باوی، شهید فواد مشعلی از شهر آبادان و شهید محمد رضا جلالی از شهر تبریز است.

وی افزود: دراین مستند به ابعاد شخصیتی و سوابق قرآنی این شهدا پرداخته می شود و در آن بازماندگان این شهدا و عزیزان جامعه‌ی قرآنی حضور دارند و سعی شده است تا ازصوت و تلاوت قرآنی و همچنین فعالیت های قرآنی آنها در این مستند استفاده شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
niyayeshseir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی