دفتر خدمات مسافرتی و زیارتی نیایش سیر قزوین

مدیر کل عتبات  سازمان حج و زیارت از اضافه شدن اعزام های سه و چهار روزه زائران ایرانی به بسته های سفر عتبات عالیات عراق خبر داد.

محسن نظافتی گفت: بسته های سفر سه  و چهار روزه به سفرهای عتبات عالیات عراق اضافه شد و متقاضیان می توانند برای اعزام در قالب بسته های اقامتی جدید نام نویسی کنند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت بسته های اقامتی جدید را فرصتی مناسب برای کارمندان خواند و گفت: در بسته اقامتی سه روزه، زائران یک روز در نجف اشرف و دو روز در کربلای معلی و در بسته اقامتی چهار روزه، دو روز در نجف اشرف و دو روز در کربلای معلی اقامت می کنند.

نظافتی هزینه سفر به عتبات عالیات در قالب بسته های اقامتی جدید را نسبت به بسته اقامتی عادی کمتر خواند و گفت: هزینه سفر به عتبات در قالب بسته اقامتی سه و چهار روزه به ترتیب حدود 890 و 950 هزار تومان است.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت یادآور شد: اعزام ها زائران ایرانی در قالب بسته های اقامتی یاد شده به صورت هوایی و بعد از ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی با بیان اینکه  اعزام های عادی هفت روزه  همچنان در بسته های سفر عتبات قرار دارد ادامه داد: اعزام هایی که 23 تیرماه آغاز شده همچنان ادامه دارد و همه روزه بجز پنجشنبه ها زائران ایرانی از 8 ایستگاه پروازی کشور به عراق اعزام می شوند.

این مقام مسئول در سازمان حج با اشاره به اینکه ثبت نام سفرهای عتبات همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان به لحاظ پایان ایام روزه داری و بالا رفتن تقاضای سفر به عتبات بدلیل تعطیلات تابستانی افزایش قابل ملاحظه ای در اعزام های عتبات خواهیم داشت و ظرفیت لازم در این خصوص ایجاد شده است.


نظافتی همچنین از زائران ایرانی عتبات عالیات خواست با توجه به فرارسیدن فصل گرما، توصیه های بهداشتی مرکز پزشکی حج و زیارت را به طور کامل رعایت و در کلاس های آموزشی قبل از اعزام شرکت کنند.

اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در مرحله جدید از 23 تیر ماه آغاز شده و تا چهارم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱

نظرات  (۱)

الان که خیلی موقعیت خطرناکی هست برای زیارت به عراق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی