دفتر خدمات مسافرتی و زیارتی نیایش سیر قزوین

رییس سازمان حج و زیارت با بیان این که نام نویسی نوروزی عتبات از اول اسفند ماه از طریق سامانه اینترنتی عتبات سازمان حج آغاز می شود، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته اعزام زایران در دوره جدید از ۲۳ اسفند ماه آغاز می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سعید اوحدی، رییس سازمان حج وزیارت با بیان این که نام نویسی نوروزی عتبات از اول اسفند ماه از طریق سامانه اینترنتی سازمان حج آغاز می شود، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته اعزام زایران در دوره جدید از ۲۳ اسفند ماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده اعزام زایران به سامرا در دوره جدید آغاز خواهد شد، افزود: ان شاالله جزییات بیشتری در زمینه اعزام زایران به سامرا به زودی اعلام می شود.

اوحدی به قیمت عتبات نوروزی اشاره کرد و گفت: در گذشته اعزام ها در قالب گروههای ۴۰ نفره بود و هر کاروان یک روحانی و یک مدیر داشت اما بر اساس برنامه جدید سازمان حج قرار است اعزامها در گروههای ۸۰ و ۱۲۰ نفره انجام می گیرد که این کار باعث می شود قیمتها تغییر کند و هدف ما کاهش قیمتها است اما با توجه به نرخ ارز، افزایشی در هزینه اعزامها نداشته باشیم خوب است.

رسیس سازمان حج و زیارت درباره کیفیت ارائه خدمات به زایران عتبات عالیات نیز تاکید کرد: براساس رایزنی های انجام شده با طرف عراقی و همچنین بازدیدهای مکرری که از هتلها و مراکز اقامتی و آشپزخانه کربلا و نجف داشتیم کیفیت و خدماتی که به زایران در این مراکز انجام می شود نسبت به گذشته بهتر شده است.

اوحدی به امنیت زایران نیز اشاره کرد و گفت: امنیت زایرانی که از طریق دفاتر مجاز سازمان حج به عتبات اعزام می شوند، تامین می شود.

وی به زایرانی که از طریق دفاتر غیرمجاز و یا روشهای دیگری به عتبات می روند توصیه کرد: برای حفظ امنیت و جانشان از این سفرها پرهیز کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی