دفتر خدمات مسافرتی و زیارتی نیایش سیر قزوین

مدیر اجرایی ساخت ضریح مطهر حبیب بن مظاهر در حاشیه مراسم بدرقه این ضریح اظهار داشت : این ضریح به کربلا معلی انتقال داده می شود و در 10متری ضریح امام حسین (ع) به عنوان یادگاری ای از طرف مردم استان البرز قرار می گیرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مدیر اجرایی ساخت ضریح مطهر حبیب بن مظاهر در حاشیه بدرقه این ضریح که پس از نماز جمعه با حضور نمازگزاران و مردم شهر کرج برگزار شد اظهار داشت : ساخت این ضریح از سوی ستاد عتبات و عالیات کشور به استان البرز واگذار شد و ساخت این ضریح سه سال به طول انجامید.


لطفی با بیان اینکه در ساخت این ضریح از پیمانکاران ماهری استفاده شده ، خاطر نشان کرد : از 15 پیمانکار در ساخت این ضریح استفاده شد که آنها تجربه ساخت ضریح امام حسین (ع) ، ضریح مسلم بن عقیل و امامین عسگرین را داشتند و تمامی هزینه های این موارد از نذورات مردم استان البرز پرداخت شده است .



وی در خاتمه گفت : امروز این ضریح به کربلا معلی انتقال داده می شود و در 10متری ضریح امام حسین (ع) به عنوان یادگاری از طرف مردم استان البرز قرار می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی